Vilka vanor har du när du åker buss?

Nu när man åkt buss ett bra tag går det inte att undkomma att man utvecklar vissa vanor. Själv älskar jag att äta frukost på bussen. Ibland tar jag med någon god macka jag gjort hemma annars blir det willys. Idag blev det willys, en drickyoghurt och en juice. Det är ju ändå en halvtimme som jag sitter på första bussen. Sen en väntan på 20 till bussen som går till överby. Så en tidning är ju aldrig fel heller :) Idag blev det magazine från ttela. Vilka vanor har du på bussen? Åker du bara stadstrafik eller som mig, buss till jobbet? En annan mer vanlig vana jag har är att lyckas somna. Oftast inte på lyckat då jag väldigt många gånger vaknat upp i tron på att jag missat gå av. Ha ha. Brukar du somna på bussen?

Kommentarer
Postat av: Määry

Den juicen är galet GOD!!=D

2009-05-28 @ 11:31:07
URL: http://rockspots.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0