Helgen skulle bli och blev...

Helgen blir inte så märkvärdig när man jobbar.
Dock hade jag en rolig kväll igår!!
Var hemma hos oss och drack och hängde.
Första gästen var Robert som kom precis i ombytet.. hehe
Strax därefter dök Johan, Sara och hennes kompis Annika upp.

Blev mycket skratt och lite ovanligt lägenhetsletande. *haha*
Lillasyster kom också upp en stund då mamma inte var något roande sällskap =P
Satt kvar fram tills tre då vi kände att det var dags för sängen.
Upp idag vid nio, inte den piggaste men till jobbet for jag med tanken att jag är ledig imorgon.

Idag kommer Emielle hem till oss, ska nana över =)



Blir mys med film och hemmagjorda langos! Ska bli huur gott som helst!



Så här mysigt hade vi senast vi träffades. Dock idag hoppas jag på lite mer v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0