Blää dag!

Idag är en sån där kallad dålig dag.
Allt är skit och jag är sjukt omotiverad till allt!

Står på jobbet, ska jobba till sex, men allt jag vill är hem,
Hem och dra täcket över huvudet och försvinna ett tag.
Får ångest över vad jag äter, kan ju gå upp i vikt.
Känns som man inte kan få något rätt i utseendet.
Inga snygga kläder och tråkigt smink.

Hatar sånna här dagar men förhoppningsvis försvinner det tills imorgon.
Imorgon är det fredag och jag är ledig helgen.
Kanske lite räkor och vin imorgon kväll framför en bra film?
Utgång kanske?

Jag vet inte men något kul måste hända imrogon innan jag går under!


Kommentarer
Postat av: Åsa

oj, ser ut som en Åsa i bakrunden på bilden ;P deeee va längesen den bilden, på den tiden då man kunde dricka:)

2009-05-14 @ 20:07:54
URL: http://neeelima.blogg.se/
Postat av: Anonym

Efter regn kommer solsken :)

2009-05-17 @ 19:19:23
Postat av: Sandra

Vilken fin bild! :D

2009-05-19 @ 19:09:59
URL: http://saandrup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0