Aj! Jävla bil!

Skulle kolla stötdämparna på våran HBX Missile Borstlös här på jobbet.
Skruvade åt oljedämparna så inte olja skulle läcka ut.

Efter det tänkte jag att det var lika bra att testa den, se om den funka.
Vågade dock inte sätta ner den på backen för sticker han så är det i 70km/h.
Lyfte upp den och utan förvarning ger bilen full gas!!! Jävla idiotbil!
Jag tappar bilen och den lyckas köra över min hand och ge mig ett brännmärke.
Satan i gatan va det svider!

Antagligen tog bilen upp signalen från radion här i butiken och blev okontrollerbar.
Det är just därför man ska köra bilen utomhus!
För eftersom den är radiostyrd och körs inomhus kan det hända att den tar upp andra radiovågor.
Men jösses en sån kraft maskinen har! Vore kul att köra den ute =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0