Vår Vår Sol Sol Värme :)

Tjolahopp!
Blir på så himla bra humör när våren, solen och värmen kommer.
Har varit ute en sväng med Rocky för första gången sen han flytta hit.
Och den rädda stackars kraken, tycker så synd om han.
Rocky är verkligen rädd för allt!



Eftersom min katt inte ville vara ute länge nog för att jag skulle bli nöjd fick jag snällt ta en egen promenad.



Blev en kort promenad i solen med musik i öronen.
Nu ska ajg lägga mig och vila framför tvn och vila nacken så jag kan jobba imorgon.

Sedan kommer Micke snart hem så ska vi röja och städa lite här.
Senare ska vi ju ha kalas för honom som fyller år idag!
Hans familj kommer på paj och tårta! Gott :)



Grattis världens bästaste och underbaraste pojke!

Kommentarer
Postat av: MissPurple

Lilla söta Rocky ;)

2009-03-20 @ 18:08:57
URL: http://misspurple.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0