Ledig idag :)

God Morgon :)

Uppe tidigt idag för att vara ledig.
Micke skulle iväg till jobbet och jag ska ner till stan vid tio så det var lika bra att stanna kvar uppe.
Igår var jag nära att köpa mig en ny dator. En Laptop.
Men jag är fortfarande tveksam om jag ska lägga pengar på det just nu.
Det hade varit skönt med en ny dator som jag kan bära med mig och som inte hänger sig var tredje minut.
Pappa kanske ska köpa min gamla då hans är på väg att gå sönder.
Fast vi får se, kanske händer att jag köper den på Mmåndag när jag jobbar nästa gång :)

Idag är jag som sagt ledig.
Ska göra mig i ordning snart och gå ner till stan för att få mina naglar fixade.
Sedan blir det tillbaka hem, städa och laga lite mat.
Tror även att min kära lillasyster ska följa med mig hit och hjälpa till lite ;)
Blir nog troligtvis så att hon flyttar in hos mig nu när Erika inte bor här längre.

Ska nog ta mig en promenad senare idag också och fota lite :)
Lägger upp lite bilder senare om jag får fotat något snyggt!



Bjuder på en fulskön bild på mig :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0