Helgen i ord, bilder ikväll

Helgen har varit kanon. Började med fredagen då jag var ledig.
På kvällen kom Sandra och vi hade en mysig tjejkväll med go mat och vin.
Startade även upp vår gemensamma blogg.
Lägger in en länk senare jag lovar :)

Lördagen spenderades på Ikea med världens bästa Micke.
Synd bara att dom höll på och bygga om där så det gjorde att man tappa köplusten.
Men vi hittade ett väldigt snyggt kök som ökade upp behovet att vilja köpa lägenhet och renovera.
På kvällen bjöd vi upp Victoria och Magnus. Åt gott och drack gott.
Spelade även ett parti Pictonary som jag och Micke sög i men övning ger färdighet...
Efter tolvslaget vart det så småningom utgång och Mortens, väldigt trevligt :)

Söndagen var värsta bästa bakisdagen.
Hängde först hemma hos mig med lillsyrran och sedan hem till Micke.
Jag lagade lite mat och vi städa i ordning lite och fixade tvätten.
Sedan slapp i soffan och tidigt i säng :)

Nu är det ännu en vecka med jobb och ansvar.
Men först ännu en ledig dag imorgon :)

Så Tills Dess
Ha Det Bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0