Fotboll :)

Igår var jag som sagt på min första fotbollsträning på fyra månader ungefär.
Jag trodde det skulle bli huur jobbigt som helst.
Framförallt trodde jag INTE att jag skulle hänga med i tempot dom har när vi springer i 30 minuter.
Men det var inga problem som helst. Jag låg till och med i täten :)

Så mer träning för mig nu när jag kände att jag inte låg såå långt efter.
Givetvis behövs bollkontrollen övas upp lite.
Men det löser man lätt till våren när man kan lattja med kompisar på gräset :P



Nu längtar jag bara till grässäsongen!!!

Nu får vi se när jag kan träna nästa gång.
Blir lite svårt när jag jobbar som jag gör.

Men det är bara att ut o jogga själv :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0