Back!

Så där ja. Nu har jag installerat om datorn och allt går snabbt och lätt :)
Sedan kan man ju tyvärr inte hjälpa att blogg.se är världens segaste sajt.

Har ju legat sjuk nu i några dagar och inte fått tummen ur att blogga nått vidare.
Men nu känner jag mig frisk och en ledig dag står framför mig imorgon.

Idag har jag knappt varit utanför lägenheten i hopp om att bli frisk.
Det funkade ju bra :) Jag var ute en sväng då min gitarrkurs va.
Kursen gick kanon och nu kan ajg även lägga till Knocking on heavens door och Brev från kolonien till min alternativa spelningslista att framföra framför brasan till sommaren :)

Nu lite mer bloggande och sedan sängen och mer desperate Housewives.
Har även lyckats lura ner pojkvännen i det träsket :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0