Vill du ha fräsch hy??

I söndags så var jag borta på Make-Up Store här på centret.
Affären ligger bara två butiker bort så den är perfekt att smita undan till en stund.
Skön personal som kan mycket och väldigt bra produkter.

Sprang bort för att fråga Jenny som jobbar där ifall hon hade ett tips för min hy.
Något att rengöra hyn med morgon och kväll som gör den fräsch.
För just nu använder jag tvål och vatten, vilket absolut inte är bra!
Visst hade hon ett tips. Ett väldigt bra sådant.



Det var en sån här, fast dock med riktig apelsin fruktkött i.
Det luktar härligt apelsin, precis som man pressar apelsin till sin juice på morgonen.
Och du får en fräsch känsla direkt efter att du lagt på det på huden.

Rengör på djupet och håller det fräsct hela dagen.
En produkt jag varmt kan rekommendera.
Och den kostar bara 165:-
Ingenting för en fräsch hy.

Så köp köp köp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0