Mors Dag

Idag är dagen då man ska visa sin mamma hur mycket man älskar henne.
Hur mycket hon betyder för dig och att du uppskattar det hon gör för dig i alla väder.
Skrev ju en dikt för några dagar sedan till min mor.
Den skulle man ju givetvis ha publicerat idag, men men. Ni kan läsa den längre ner på sidan.

Idag jobbar man då efter att ha haft full rulle hela kvällen och natten igår.
Jag agerade fyllechaffis flera gånger om.
Första gången var för att hämta min kollega Jonas i Munkedal och andra gången för att hämta föredetta kollegor på OnOff i Göteborg. Slapp ju köra min bil till Göteborg, istället hade jag Alex Audi A3. Riktigt go bil att köra.
Sedan när vi kom tillbaka till Uddevalla så vart det ju raka vägen ut på krogen =P
Vart kanonmycket folk ute denna kväll och efter varje 100:ade meter träffade du på nån du kände.
Vi råkade ju givetvis hamna mitt i ett slagsmål på pizzeria Torina i slutet av kvällen. Men allt gick bra. Vart bara en lite käftsmäll och lite blod, men en sån tjomme!!!

Jobbar fram till 17 idag och sedan bär det av till mamsen och äta gott och gratta henne.
Efter det blir det en lugnt för mig framför TV:n. Måste coola ner lite efter kvällen - börjar ju bli gammal =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0