Sicken match!

Har kollat på Färjestad-Frölunda matchen nyss som gick i Göteborg.
En sådan match.
Ni har väl säkert redan hört talas om den eller ni kanske rent av såg den?

Men vad är det för jävla idiot som kastar ut en glasflaska på isen??? =O
Sedan att inte deras klocka funkar??
Och sist men inte minst målet som blev eller inte blev.

*suck*

Jag är ju givetvis väldigt partisk i detta och tycker att det skulle vart mål.
Men som sagt, jag håller ju då även på Färjestad.

Men teorin som kommentatorerna hade stämmer ju än så länge och vi får verkligen hoppas att den fortsätter stämma ion och att dom har rätt. För i så fall innebär det att Färjestad avgör det hela på Lördag.
Hemmaarena och allt.

image280

Konstigt nog hitta jag inga biljetter.
Verkar inte som att dom släppts.
Men det är väl inte en chans att man får tag på en biljett till den matchen.

Nu ska jag nog slänga på en film och dega ner mig i soffan.
Imorgon är det jobb som gäller 11-16.
Sedan kommer Mia in och vi ska ha en riktigt tjejkväll =)
Massa tjejsnack och mys!!!

Natti natti på er!

Tills Dess
Ha Det Bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0