Barnvakt

Ha! Nu sitter jag uppe hos syster Yster och passar Emma.
Måste säga att det är världens goaste unge att sköta.
Hon sitter just nu inne på sitt rum med sin bandspelare och leker med sin leksaker.
Hon kan sitta så där i timmar och du behöver inte vara med henne.
Sedan tycker i och för sig jag det rä kul att leka med henne.
Så jag är i stort sett där hela tiden och bäddar ner mig i gosedjur så vi kan leka kurra gömma! =)

Ska hem och packa sedan.
Åker ju till Stockholm och goa Daniel.
Hoppas det blir som jag vill, men å andra sidan får jag alltid so jag vill =P
*skratt*
Ska baka också när jag kommer hem.
Två kladdkakor och en sockerkaka.
Ska bjuda grabbarna på lite gott på inventeringen och sedan ha med kladdkaka till Daniel.
Han älskade tydligen kladdkaka men har ingen ugn =O
Så det blir till att laga mat jag itne behöver ha ugnen till..

Nej, nu ska jag titta till Emma lilla här.

Tills Dess!
Ha Det Bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0