Ytliga eller?

Har märkt det och även upplevt detta några gånger. Har till och med hört andra tjejer tala om det och fått det bekräftat. När man går in på Gina Tricot så bemöts du väldigt sällan trevligt. Det är precis som du bara är en droppe i havet för dom. Dom är de vackraste du någonsin kommer se och beundrar du dom inte så är du inte värd att handla där. Nu låter det egentligen väldigt nedlåtande men känslan du får när du handlar där är ingen vidare. Det är väldigt synd faktiskt, för dom har väldigt fina kläder där. Även om jag nu är i utav största kropssformen för att handla där så kan det finnas fina toppar bland annat.

Men det makalösa som jag märkt och får mig att tycka att dom är ytliga är att när jag kommer in där med mina jobbarklader, eller rättare sagt TM tröja med min namnskylt på, så är dom helt underbart trevlig som helst. Gjorde ett litet test för att verkligen se om det var så. Jag gick ena dagen in för att prova en topp, i mina vanliga kläder, blev bemött på ett snobbigt sätt och dom var verkligen inte alls trevliga när jag provade kläderna. Dagen efter gick jag in för att köpa den toppen jag provade. Blev då bemött utav samma tjej på ett helt annat sätt! Hon var hur trevlig som helst och pratade allmänt om torp och kunder med mera.

Kan det verkligen vara så att dom är ytliga eller spelar dom trevliga när någon på samma köpcentrum handlar där?

Nog om detta. Handlar ändå mer på Vero Moda då dom har mer normala storlekar och passform för mig. Sedan tycker jag bättre om deras utbud. Men om Gina Tricot bara hade ändrat sin attityd på deras personal så hade dom kommit långt.

Nu blir det lite slötittande på TV =)

Kommentarer
Postat av: nedischen

hah nu gjorde du joel väldig nöjd.

2008-01-23 @ 21:51:47
URL: http://nedish.blogg.se/
Postat av: nedischen

håller med dig till hundra procent. vi bojkottar gina tricot tycker jag

2008-01-23 @ 23:18:13
URL: http://nedish.blogg.se/
Postat av: Marie

Håller fullständigt med, har gjort samma test och det är precis som du beskriver. Sen att de är lika otrevliga på Överby gör ju inte saken bättre. Riktigt tröttsamt. KRAM

2008-01-24 @ 09:43:37
URL: http://misspurple.blogg.se
Postat av: nedischen

beställ från internet, där slipper du otrevliga/snorkiga expediter

2008-01-24 @ 16:37:03
URL: http://nedish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0