Jobbet

Nu står jag på jobbet. Slutar visserligen om en halvtimme. Tidigare än jag brukar. Har frågat om det var ok om jag slutade en halvtimme tidigare då jag ska träna, inga problem. Började halv tolv istället för tolv då. Så nu är man strax på g till sportlife. Träna med laget. Tror vi ska ha bodycombat, som enligt Åsa är jättejobbigt. Har dock aldrig testat det själv, så det ska bli kul.

Efter det är det hemåt som gäller. Duscha, tanka mammas bil som jag fått lånat och lämna den. Hem och se på film med Jörgen. Beställa pizza och ha det trevligt. Få se vilken film vi ska se på bara =/

Igår blev det livat. Kvällen bröjade med att jag och Åsa gick upp till mamma och såg på melodifestivalen. Mamma passade även Emma, så lite bus och skoj och skratt blev det med givetvis. Sedan tog vi bilen hem till mig. Fixade till oss lite smått och tänkte dra ner till stan för att käcka läget. Roligt värre. Jag och Åsa har ju alltid kul, nyktra som onyktra. Och igår va en sån dag där vi totalt ballade ur =)  Vi jagade bland annat min kollega som sa att Åsa skor va fula, hälsade på polisen (som jag kom på att jag kände), träffade andra vi kände, försökte bli av med en jobbig person, Jag höll på att bli kysst av en utlänning som knappt kunde svenska eller stå på benen och vi blev uppraggade fler gånger som nyktra än annars  =) 

Kortfattat en mycket rolig kväll. Tycker lite synd om Åsa som skulle upp och jobba klockan 7 på morgonen =( Men hon är en stark liten flicka =)

Nu ska jag ladda inför pizza och filmkväll med Jörgen. Men först lite träning =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0