Prylar!

Alla som känner mig vet att jag är liiite prylgalen :)
Händer kanske lite för ofta att jag kommer hem från jobbet med nya prylar att leka med.
Inte alltid så nödvändiga prylar, men otroligt roliga??

Den mest onödiga prylen jag köpt från jobbet är nog min powerball som jag köpte för 299:-
Ett redskap för att träna upp handlederna, jättebra tänkte jag.



Och hur ofta har jag använt den sen dess? Nästan ingenting.

Mina senaste inköp är väl inte sådär JÄTTEonödiga, men lite kanske?
Jag köpte nu häromdagen en portabel hårddisk på 250GB för min filmer på datorn.
Sedan passade jag även på att köpa en ny hemtelefon då den jag hade innan hade totalhavererat.
Sedan köpte jag ju inte för så längesedan en kamera som jag bloggat om tidigare.
Har blivit väl använd och idag hade jag tänkt ta mig ut på fotoupptäcktsfärd :)

Men dock har mitt prylinköp minskat nu det senaste då lite av mina pengar går till kläder :)
Har väl blivit att jag köpt ovanligt mycket kläder på sistonde men det är ju så kul!
Nu kan jag förstå dessa tjejer som snackar om att dom är "shopoholics" :P
Är jag på väg att bli en sån med?? :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0