Mysig helg :)

I lördags blev det äntligen Liseberg :)
Var huur mysigt som helst. Det ända va att det inte fanns någon snö och det var sjukt mycket folk.
Det vart lite jobbigt med så mycket folk att man fick trängas för att se något.
Men det var väldigt fint som vanligt.





Det blev en kort liten tripp för mig Micke och Kimona.
Vart meningen att Erika och Mattias skulle med men dom kom aldrig upp ur sängen :P





Hade party i bilen på vägen ner! Hög musik och gott humör :)



Resten av lördagen var planerad att bli slapp men så vart inte fallet.
Vid nio får jag ett helt oväntat sms som kom att förändrade hela vår kväll.
Sms:et var från Victoria som undrade ifall jag och Micke ville göra henne och Magnus sällskap.
Varför inte lixom? Slappa kan vi göra på söndagen!
Vi drog ner, drack lite vin (dock inte jag som var chaufför) och tjatade.
Fick testa på och spela lite Guitar Hero World Tour :)
Sedan ringde Nicklas och ville bli hämtad i Trollhättan.
Slutade med att alla fyra åkte till Trollhättan och joinade Nicklas och C:O för en rolig natt :)

Helt klart godkänd lördag som gärna upplevs igen!

Söndagen blev dock väldigt slapp och skön.
Perfekt vila inför veckans kommande julrusch!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0