Lördag = Party!!!

Lördagen ägnades först på jobbet till fyra, sedan hem och slöa lite i soffan och invänta Johanna som skulle komma hit och förfesta lite innan vi skulle bege oss ut =)

Vid sju-tiden bröjades det blanda lite groggar och en massa tjöt.
Kom fram till en del saker vi har gemensamt, en del som vi helst ska glömma =)
Vi vart även bjudna hem till min kollegas fest men orka gå till Tureborg =P

Vid elva-tiden någon gång gick vi ner till stan och till NAD 24.
Riktigt trevlig ställe, dock inte så mycket folk.
Stötte på Robert där som ALLTID hänger på Norra D. =P

Sedan gick vi vidare till GG. Var ju år och dar jag var där senast.
Men det var riktigt kul. Ända stället i Uddevalla där det var fart.
Harrys som i vanliga fall är där jag burkar vara va stendött.
Men på GG träffade vi en himla massa känt folk, så det blir nog ännu ett besök dit.

image292

Här har vi då Johanna på Norra D.
Guud vad jag vill ha en mobiltelefon med kamerablixt.
Köpa ny kanske?

Både jag och Johanna fick nog lite väl mycket i oss.
Var nog den värsta fyllan jag haft sedan jag var 18 =P
Kan ju säga till allas "fövåning" att jag mådde INTE bra dagen efter.
Stackars Patrik, han fick då göra det mesta på jobbet den söndagen.
Men men. Tjänster och gentjänster kallas det väl???

Resten av söndagen var väldigt lugn.
Låg mest i soffan och degade.
Skönt det med ibland faktiskt.

Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0