Lägenhet?

Hoppas hoppas att han ringer idag. Jag vill ha reda på något datum då jag kan flytta in!
Börjar bli outhärdligt att gå runt hemma med C. Måste därifrån snart!

Nu till veckan ska man till IKEA igen då. Köpa hem möblerna jag kikade på i torsdags.
Troligtvis blir det på tisdag men vi får se. Hoppas jag kan få med mig någon som klarar av att bära tungt.
För det gör inte jag =/

Ikväll blir det fotbollsmatch mot OnOff-gänget. Ska bli kul. Hoppas bara att vi får ihop folk.
Än så länge ser det dåligt ut med två pers från vårat team, men annars får vi väl blanda.

Annars blir det nog en lugn söndag, går och väntar på att hyresvärden ringer.

Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0