FREDAG!

Äntligen. Sista arbetsdagen på denna veckan påbörjad. Ska bara ta det lugnt i helgen och slappa. Är ensam hela helgen, förutom Åsa som tydligen ska vara med mig =/

Ikväll blir det nog att vi hyr film och köper lite godis. Kanske blir popcorn istället, lite godare och liite nyttigare.

Har hittat en lunchpartner tills idag! YES! Han hade inget val, tvingade honom. Mohaha!
Nej skämt åsido, tror inte har något emot det. Råkade springa på honom innan jag kom till jobbet.

Står så här innan öppning och lyssnar på Mikas skiva, ME LIKE!
Gilla han röst och låtar. Dom är så glada på något vis.

Tror jag ska koppla ihop min keyboard idag så jag kan plinka lite ikväll. Har saknat det.
Blir nog desto mer när jag flyttat och fått in min gitarr också =)

Nu ska jag öppna en butik.
Skriver säker mer här senare =)

Tills dess
Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0