bla bla bla bla bla

Så då blir det inflyttning ikväll. Hinner väl inte med så mycket då jag slutar halv nio och ska skriva kontrakt och sånt först. Har lite grejjer redan med mig i bilen. Viktigast är att få upp sängen och datorn så jag kan få lite musik ikväll.

Imorgon får jag förstärkning =D  Då blir det till att bygga ihop sängen och soffan. Koppla in TV:n och bredbandet kopplas in imorgon klockan åtta av bredbandsbolaget-snubben. Sedan kommer hela fredagen gå åt till att bygga ihop resten för att få någonstans att bo och ta emot besök. Presenter är välkomna =D

Ser fram emot att bo själv. Den värsta parten är att jag nu måste sova ensam. Jag har ju fobi för mörker och ensamheten i mörkret. I värsta fall få man hoppas att man har snälla kompisar. Jag vet att en av dom ska komma imorn och hjälpa till =D

Idag slutar även mitt vikariat här på TM =( Mindre roligt men har i alla fall tider kvar fram tills januari, och det är ju positivt. Sedan blir jag ju timanställd här, så vi får se vart det slutar. Blir väl att söka nytt arbete nästa år *haha* om några månader..


Kommentarer
Postat av: Karin

oh:) känns det bra?

2007-10-31 @ 15:59:44
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Karin

åå låter bra:)

2007-11-05 @ 09:17:03
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: sara

haha ja säng och dator är det viktigaste att få upp först=)
hoppas det gick bra med inflyttningen!

2007-11-05 @ 11:32:11
URL: http://mrsp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0