Kissnödig!!

Vad gör man när man står ensam på jobbet, i en butik, när kollegan har gått hem och är kissnödig?
Ja jag vet inte men börjar få panik!!!

Har ingen lust att vara här idag när jag vet att jag är ledig imorgon.

Hade värsta polisförhöret förut idag. Typ vid 12 eller nått. Polisen ringde mig för att ta reda på vad jag visste om  inbrottet inatt på SE optik, glasögonaffären som ligger granne med mig. Dom hade tydligen fått med sig två ställ med dyra solglasögon innan dom stack. Sedan tjöt larmet i typ 30 minuter. Fatta att jag inte kude sova!

Imorgon blir det lite shopping på överby, sedan ska jag träffa min älskade Mia på torp och så ska vi kika lite häromkring också. Torp är ett ganska tråkigt ställe att gå omkring på när man jobbar här. Hittar typ aldrig något bra. Fast jag hittade nyligen en kjol på Pondus för 199:- En kortare vit kjol som kom från Vila. Vi får väl se hur den passa på mig.

Kommentarer
Postat av: Helena

Oh tack snälla det blir jag jätteglad att höra!Hoppas du får en bra dag i morgon med shopping!

2007-06-20 @ 19:23:11
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se
Postat av: Marie b

Har också den kjolen, den är assnygg ju. Sitter säkert snyggt på dig med. kram

2007-06-21 @ 10:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0