Bli nöjd nångång då!

Måste bara uttrycka mig som så att det är pissigt tråkigt att jobba på torp en vardag då inga har pengar!!!
Det finns absolut nada att göra =(
Jag och Patrik har gått och funderat på vad som ska göras och vad man kan göra.
Vi kom fram till...
Absolut ingenting!

Ja nu när det är sagt kan vi raskt gå över till dagens ämne =)
Varför kan man inte nöja sig med det man får?
Man borde vara nöjd med det.
Varför ska man alltid begära mer?
Speciellt gällande en själv.

Jag har länge strävat efter att få en kropp jag kan vara nöjd med.
Stolt över.
Men när får man den?
Aldrig skulle jag vilja säga.
För man hittar alltid något man vill ändra, förminska eller förstora.
Att få komplimanger över sitt utseende är ju alltid roligt.
Men det hjälper en inte till den perfekta kroppen.
Som jag nu efter mycket om och men kommit fram till inte finns!
Inte i dina egna ögon i alla fall.
I andras ögon kan du var jättefin och ha en perfekt kropp.
Men när du tittar dig i spegeln så ser du samma gamla bild där.
Dig själv - inte nöjd.

Men nu gäller det att ta tag i saker och ting.
Kan inte sägas nog så ofta!
Var nöjd med den du är.
Du är skapad för att vara sån, bli sån.
Våga vara den du är! För det är för den du är Vi älskar dig!


Tjo Tjing!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0