Inspiration tack!!

Försöker skriva ner något bra här.
Slängde ihop kombinationen Ä-L-S-K-A-R och vips, det blev ett ord, Bra början. Men sen då? Försöker fokusera på att skriva något bra. Något roligt och intressant. Men jag behöver hjälp - Hej! Lite inspiration tack!

Försöker hitta den röda tråden i min text
Försöker skriva ner något kalssiskt.
Deleteknappen går varm och backspacetecknet börjar sakta men säkert tyna bort från tangenten.
Smarta och lustiga rim? Skulle inte tro det...

Stirrar på det tomma vita skrivarfönstret framför mig på skärmen. Öppnar upp mitt fönster för att släppa in lite frisk luft när jag tänker. Brukar bli bättre säger dom som vet. Men inte kommer det något vettigare på skrivarfönstret för det!?

jag

Men inte är jag arg för det ?!

Jag får helt enkelt sitta ner och vänta in min inspiration.
Sätter mig och letar kläder istället.

Så Tills Dess
Ha Det Bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0