Världens största misstag?!

Livet måste ju gå vidare? Även om det är med en klump i magen.

Jag har nog aldrig ångrat något mer i hela mitt liv.
Världens värsta misstag! Tänk att något så litet kan bli något så stort?!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Varför ska det vara så svårt att gå vidare?
Varför ska det vara så svårt att glömma.
Jag vill glömma allt men ändå inte.
På sätt och vis så har det ju varit en del av mitt liv
En viktig, stor del av mitt liv!

Just nu vill jag bara lägga mig under täcket.
Jag är trött.
När jag vaknar...
kan det inte då bara varit en dröm?

Kommentarer
Postat av: Soffie

Å va fint,ja livet måste ju gå vidare.
Trevlig blogg du har!

2008-02-01 @ 19:10:09
URL: http://soffie69.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0