Mina känslor på ett papper?! =/

Jag försöker och försöker att skriva ner mina tankar på ett papper. Men det går inte. Vet inte vart jag ska börja ?!  Jag sätter mig med  papper och penna i handen, men sen då? Hur får man ner sina tankar på ett papper.

Just nu så känner jag ångest, vrede, sorg, tomhet.
Det känns som om jag aldrig blir glad. Och när jag väl blir det händer något nytt. Det mesta inte mitt fel, utan sånt som händer av naturens gång. Det är kortfattat ett skitstart på det nya året.

Vill inte släppa någon in på livet just nu. Förutom dom jag redan håller kär. Orkar inte lära känna några nya personer alls.

Givetvis är detta bara en periodfas som snart går över.
Jag får se det som så.
Det går över.

Förhoppningsvis snabbare än väntat.

Jag låter säkert helt patetisk just nu, tycker jag i alla fall när jag läser vad jag skriver.
Men på något sätt måste jag få ner mina ord  nånstans och spara så jag kan gå tillbaka och se senare.
Anledningen till att jag skriver här är att detta på sätt och vis blivit min dagbok, men en väldig offentlig sådan.
Sedan får man feedback av vänner och andra i samma situation.
Älskar att blogga. Och dom som inte gillar såna här inlägg borde inte heller läsa dom =)

Kommentarer
Postat av: Jennie

svar: tack :)

2008-02-02 @ 23:28:24
URL: http://hallon8.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0