Vänner!!

Är så glad att jag har vänner.
Nya och gamla!
Stora som små!

image302
(Är så glad över att vi tagit upp kontakten igen!!)

Jag fattar inte varför folk ska ha fördomar?
Jag får la umgås med vem jag vill?

Sedan fattar jag inte hur man kan låta sin ilska gå ut över någon annan?
Jag har gjort det många gånger, man ber om ursäkt.
En riktig vän förlåter!

Jag klarar inte av att ta emot mer stryk nu.
Nu vänder jag mig åt ett annat håll!
Bete dig som du vill!
För jag varken ser eller bryr mig!!!



image303

Äkta vänskap är den som kommer från hjärtat!
Och även om ni tjejer i laget är yngre så är ni äkta vänskap för mig!
För en sån sammanhållning vi har i laget har jag aldrig varit med om =)

Vill tillbaka till Danmark nu!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0