Dåligt minne...

Jag har ett sånt fruktansvärt dåligt minne, Och i torsdags när jag åkte till IKEA med en kompis för att handla bra-att-ha-grejjer till lägenheten, så pratade vi om minne bla. Tänk så mycket man kommer ihåg ändå. Mitt äldsta minne är från när jag är runt 2 år och ramlar utför grannens trappa (ONT). Och så gnäller man för att man inte kan komma ihåg en liten grej.

Men så tänkte vi på det. Om man inte kom ihåg något alls! Om man fick fel på sitt kortminne. Då skulle ju en diskussion gå ungrefär så här:

- Hej, mitt namn är Sandra
- Hej Sandra, Jag heter C
- Vad ska du göra idag då?
- Jag tror jag ska till stan en sväng
*tystnad*
- Hej, mitt namn är Sandra
- Hej Sandra, Jag heter C


OSV.

Gud va innehållsrik diskussion man hade haft =/

Så det är tur vi har minnet. Även om man inte kommer ihåg allt så kommer man nog ihåg vart man är på väg när man är ute och kör...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0