Idag gör det ont...

Vaknade för en halvtimme sedan med en kopiöst ryggont. Tror det är från att jag blev tvungen att ta en kassa igår... =( Men men, sånt är livet. Blir till och ta ledigt fårn jobbet idag och stretcha ryggen, gör sååå ont bara =(
Fan nu sitter jag och tycker synd om mig själv, fast i och för sig är det ingen anna som gör det heller =P Skratt...

Ska på kalas idag till mamsen. Hon fyllde i fredags så det blir lite god mat och sötsacker idag då...

Längtar tills vi får reda om något budit över budet vi la på huset... Lite rädd faktiskt. Vet inte om jag är redo för ett hus just nu. Men jag är rädd för nästan allt nytt så jag vet inte vad det är. Det jobbiga blir väl att vi kommer få enorm skuld så vi kommer inte ha råd med något roligt på ett tag dock.. =( Men det positiva är att vi får ett hus och pyssla i och gör om, sedan blir allt så mycket större än vad vi har nu (hus=240kvm  lägenhet=55kvm).

Nu ska jag käka frukost. Ska koka lite ägg tänkte jag..
Ha det gött allihop!
Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0