Har inget hört.

Har väntat hela dagen idag på att få ett telefonsamtal från Lisen på Teknikmagasinet. Men har inget hört. Hon sa att hon skulle höra av sig så snart som möjligt. Så jag hoppas hon ringer imorgon. Vill inte vänta. Vill veta nu!!!

Blir så trött på att jag inte kan träna. När jag äntligen kom igång med träningen så krockade jag. Så nu får jag ju inte träna =( Längtar tills jag kan börja igen! Ska bli så skönt. Satsar på Beach -07

Läste nyss ett mail från min vän Mia. Hon sa att hon fundera på att köpa pulver för att få ut mer av sin träning. Sånt där proteinpulver. Tyckte det inte lät som en dum ide faktiskt. Ska ta och pröva sånt och se hur det går. Ska även höra med dom på gymmet vilket pulver du ska använda när du vill sjunka i vikt snabbt. Sånt där ersättningspulver, istället för mat dricker du detta. Dom borde ju veta tycker man. För just nu har jag fått lite extra kilon klängandes runt mage och rumpa. Inte bra, inte bra. Så det vill ajg ha bort innan jag ska klämma ner mig i en bikini.

Nej nu klarar jag inte sitta här längre. Får ont i ryggen =(
Ska sätta mig i soffan och päsa lite!

Ha det gött
Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0