Perfekta kvällen?

Jag har länge funderat på att en kväll när C inte är hemma, att jag skulle sätta mig framför en bra film med lite  och en stor flaska    och tillsist även ha en skål med .

Det hade varit den perfekta kvällen??? Bara unna sig det som är så gott och bara kosa ner sig i soffan ensam, För ibland känner jag att jag behöver vara ensam och bara rå om mig själv. Är det något ovanligt i ett förhållande?

Häromkvällen var en så kväll. C skulle till en kund och inte komma hem förrän sent. Jag slutade fem och det var en trevlig fredagskväll. Jag tänkte att jag äntligen skulle unna mig det allra godaste. 

Sedan kom jag på det själv. Inte att det alldeles onyttigt (för det vet jag att det är) utan att jag hade mått förbaskat dåligt efteråt. JAg hade ju haft sån magont så jag vet inte vad! Sedan hade jag känt mig som världens onyttigaste personen i världen för tillfället, Så kvällen förde istället med sig en popcornpåse och hemmagjort mineralvatten.

         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0