Grattis mamma!

Idag är det då mors dag om någon har missat det.
Skulle varit och grattat mamma halv elva i morse med mina systrar.
Vaknade upp kvart i elva, liite smått panik. Ha ha, men kom bara en halvtimme sen =)

Igår vart det lite party. Drog upp till Cilla och festa med lite roligt folk.
Kul att vi pratar igen och umgås som att inget har hänt! Älskar dig vännen!
Sedan drog vi hem till mig en snabbis för jag hade ju endast shorts och en tshirt.
Bytte till lite varmare kläder och drog till mortens. Fan va fullt med folk det var ute!!!
Men roligt var det, blev en pizza innan hemgång också! GOTT!

Nu är jag seg efter två dagars festande och lite nere på grund av idioter.
Men man ska tydligen inte lyssna på allt.
Och folk borde veta att vissa saker säger man INTE till andra, utan håller det för sig själv.
Det är inte alltid bra att vara ärlig.

Men som tur är har man ju goda vänner och Micke =)



Måste göras om igen!
Jag, syster och Micke på Skeppsviken.
Årets hittills skönaste dag =)

Kommentarer
Postat av: IA

Jag är oxå super glad över det=) Love u to. Stumpan man ska inte lyssna på sånt snack det vet du. Människor som snackar om andra människor mår otroligt dåligt själva. Upp med hakan nu visa att du är bättre än dom. weeii och glöm inte solskydds krämen då kan du bränna dej på näsan=)

2009-06-01 @ 18:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0