Nackspärr!

Shit! Visst har jag haft nackspärr innan men detta tar nog priset.
Tog ju bara två timmar för mig att ens kunna tänka på att komma upp ur sängen.

Inatt har jag i alla fall sovit hela natten vilket är väldigt skönt.
Men det gjorde mer ont idag än igår när jag vakna.
Så det blir att stanna hemma idag igen.
Kanske måste jag ta mig till en kriopraktor eller något?

Det är tur att vi har hämtat min tv och dvd så jag har nått att se på.
Sedan har jag laddat ner The Sims 2 så nu är jag verkligen fast.
Det är inte klokt hur lätt man kan sitta i timmar framför det spelet.
Jag har aldrig förstått mig på folk som spelar wow eller cs.
Anatgligen för att jag inte gillar själva spelstuket men det är i stort det samma.
Man försvinner in i spelet och när man kollar på klockan har det gått tre timmar!

Men nu ska jag ladda ner nån bra film och försöka sova lite till.

Så Tills Dess
Ha Det Bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0