Flyttat!

Så nu är butiken på Torp flyttad till en bättre större lokal.
Blev skitbra! Hoppas på bättre försäljning nu när det är bättre läge.

Blev jobb länge igår. Jobbade från 7 till 12 på natten :)
Vart lite läskigt att vandra runt på Torp köpcentrum mitt i natten.
Allt var bäcksvart, det enda ljuset var från några butiker med skyltljus.
Det ända man hörde var sina egna steg och det j*vla fågelkvittret. Ha ha.



Innan vi börja flytta in alla varor...



Nu börjar det likna något :)



Allt klart!  Nu väntar en nyöppning idag. Kankse åka till Torp en sväng??

Undrar ni hur Torp ser ut klockan tolv på natten??



Inget vidare, dåligt med folk och ljus :P Men som sagt, ett j*vla fågelkvitter!

Idag är jag ledig. Trots 17 timmars arbet var jag uppe vid nio och kan inte somna om.
Ska städa, tvätte och laga lite mat. Sedan ska jag iväg och träffa Erika, kanske en sväng till Torp?



Kommentarer
Postat av: kristina kittelsen

taaack, uddevalla är allt fint ibland!

2009-03-24 @ 16:49:07
URL: http://kristinakittelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0