Världens Bästa Kille!!

Oj, Ser att jag fortfarande är fruktanärt dålig på att uppdatera.
Måste bli förbättringar, helt klart :P

Förra veckan blev jag posetivt överraskad utav Micke.
Som vanligt jobbade jag och hade pratat med Micke under dagen om allt och inget typ.
Så står jag med en kund när det helt plötsligt kommer in en kille som kollar misstänktsamt på mig och ler.
Hmm.. ja jag gör klar med kunden och börjar pratar med den här mystiske killen.
Han stärcker fram en bukett blommor, ett blommogram!!! Wohoo!!
Öppnar och i där befinner sig fem röda rosor, en nalle och ett kort där det står:
- Puss Puss Puss Puss Puss Puss Puss Puss



Och detta kom bara för att :)
Ingen speciell anledning alls och det gör honom till Världens Bästa Kille!!!

Älskar dig Micke <3

Kommentarer
Postat av: MissPurple

Ååååååååååååååååååååh, vad avundsjuk jag blir.. Har alltid velat få blommogram till jobbet.. KRAM på dig.

2009-01-31 @ 14:14:20
URL: http://misspurple.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0