Sjuk och ynklig

SItter hemma lite småsjuk och lyssnar på musik.
Hitta en gammal goding som jag hörde tidigare idag på tvn.
Hörde den faktiskt på oprah av alla ställen :P

Det var en 16 årig flicka som sjöng den här, tillägnad sin mamma.
Och hon hade nog världens grymmaste röst.
Satt och rös hela framträdandet.

Låten är Because You Loved Me med Celine Dion
Och här är refrängen:

You were my strength when I was weak
You were my voice when I couldnt speak
You were my eyes when I couldnt see
You saw the best there was in me
Lifted me up when I couldnt reach
You gave me faith coz you believed
Im everything I am
Because you loved me

Den är såå fin. Det är en låt som ska spelas på mitt bröllop.
Om jag kommer ha något vill säga :P

Nej nu ska jag nog krypa ner i soffan och se på film.
Eller a, det blir ju lite desperate Houseviwes :)

Så tills dess
Ha det bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0