Nytt År :)

Så, det var det 2008. Ett spännande och händelserikt år.

Orkar inte skriva om allt som året har innehållit utan allt kan ni ju själva leta upp bland alla mina inlägg om man nu kan vara så nyfiken? *hehe*

Nyår spenderades hemma hos Micke med min lillasyster och Marie :)
Riktigt trevligt blev det i slutändan.
Vi lirade lite Guitar Hero och Sing Star.
Jag och Marie rockade gärnet på Sing Star. Hur det lät bryr vi oss inte om ;)
Sedan drog vi ner till torget precis som alla andra och kikade in fyrverkerierna.
Stötte på lite känt folk och samtal och sms fungerade förvånadsvärt bra.
Tror telebolagen har förbättrat det sen förra året som var kaos!!!

Gårdagen var lugn som en filbunke. *hehe*
Var hemma hos Micke hela dagen och degade.
Kikade lite på film och myste. Gjorde även äppelpaj :)
Beställde hem Pizza, bäste bakfyllematen!

Sitter just nu hemma och degar lite.
Funderar faktiskt på om man ska köpa lite pizza idag också??
Kanske orkar man eller så skiter jag i det och är lite nyttig :P

Lägger upp lite bilder från Nyår för er som tycker det är kul :)







Gott nytt år till alla mina läsare!
Hoppas ni gör något bra utav 2009!
Det ska i alla fall jag ;)



Kommentarer
Postat av: Jocke

GOO blogg =)

2009-01-05 @ 08:38:14
URL: http://wannabecop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0