Ny jacka!!!

Vart på torp idag. Längesen man strosa omkring där.
Storasyster, mamma och systerdöttrarna var med.
Var mysigt och fick köpt mig en ny jacka då min gamla gått sönder.



Det blev denna. Enkel snygg jacka som går i grått och vitt.
Tänkte på att köpa en parkas, som alla andra går runt i, för den är ju lite varmare.
Men den jag hitta kosta mer än vad jag tänkt lägga ut på en jacka just nu.
Så jag tog denna som endast kostade 800:-

Träffade även Sandra idag. Längesedan då hon varit i Idre över nyår.
Snacka om att jag blev sugen på att dra till fjällen då vi satt i snackade.
Martin, som vi var hos en stund, har precis kommit hem från Åre.
Medans lilla jag stannat kvar i Uddevalla utan snö och bara jobb :(
Men vem vet? Kanske blir en fjällenresa snart? Ruskigt suen iaf.

Jag och Sandra tänkte starta en ny blogg tillsammans.
Vet inte riktigt än vad huvudämnet ska vara men något kul hittar vi på.
Namnet på bloggen är redan spikat, men hålls lite hemligt än så länge :P

Nu ska jag återgå till Micke som sitter i soffan och ser på film. <3

Så Tills Dess
Ha Det Bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0