Mindre, borta, Gone!?!?

Jag har ju givetvis varit i farten igen med plånboken i högsta hugg.
Mitt stackars VISA-kort går varmt nu.

Senaste inköpet är en sak jag bara måste testa.
Kassörskan sa själv att hon hade testat och det funkade-
Upp till bevis tänkte jag :)



Ja just det. Good-bye Cellulite.

Hur fungerar den??

Huden använder sig av något som heter L-Carnitine för att omsätta fettämnen till energi. Det Nivea nu har gjort i denna gelcream är att dom tillfört lite extra L-Carnitine som på så sätt ska stimulera huden lite extra på ett naturligt sätt.
Och detta ska masseras in en till två gånger dagligen, Hmm, få se hur bra jag blir med det.

Man ska tydligen redan efter 2 veckor märka skillnaden. Det är ju som sagt upp till bevis om jag efter två veckors användning tycker at jag fått slätare hud runt lår, rumpa och mage.


Jag kommer med all sannolik dissa eller hurra denna produkt inom loppet av tre-fyra veckor.

Så Tills Dess
Ha Det Bäst!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0