Hej Hopp..

En liten uppdatering dårå :P
Inte för att så mycket roligt händer med mig men det lilla som sker kan ju vara kul.
Det största som hänt nu är att jag flyttat ihop med Världens Bästa Kille! <3
Trivs jättebra även om man har lite smågnabb ibland, men det hör till ;)



Sedan kommer det ske lite förändringar på jobbet pga lågkonjukturen och så.
Men jag kommer dock inte drabbas så hårt. Kommer minska tjänsten med runt 4% bara.
Det enda som kommer vara är att jag kommer sluta fem istället för sex vissa dagar.
Men hur skönt är inte det???

Jag och min syster har även anmält oss till en kurs på medborgarskolan.
Varje måndag med start den andra februari kommer vi gå och lära oss spela gitarr :D
Ska bli riktigt roligt, kul och lära sig något nytt.
Kommer jagha nytta utav till sommaren.
Hur mysigt är det inte att sitta på klipperna, grilla korv och spela lite gitarr??


Vill ha sommar nuuuu!!!

Tillsist har jag bestämt mig för att ta tag i träningen igen.
Idag har jag ätit bra och druckit massor och varit ute och sprungit.
Tänkte träna fotboll imorgon för första gånger på.. ja jag vet inte hur länge.
Så jag ville se hur jag låg till konditionsmässigt.
Och Guuud så nöjd jag blev. Klarade springa i 25 minuter utan att stanna :)
Så fotbollen, här kommer jag :D

Nu doftar det härlig mat från köket.
Tror Micke snart är klar så jag ska hjälpa han duka.

Imorgon rä jag ledig så då ska jag ner på stan och ränna.

Så Tills Dess
Ha Det Bäst!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0