Ny mobil!

Nu har jag ä'ntligen min efterlängtade 5800 XpressMusic i min hand.
Har lekt en del med den och jag älskar den.




Det dummaste jag märkt är att när jag kopierade över kontakterna från
min Sony Ericsson till nokia lägger sig namnen med efternamnet först
och en siffra efter åt. Tex. Siversson Sandra/1

Men annars har jag inget att klaga på.
Den är sjukt snabb i menyerna trots 8gb minneskort som sitter i.
Att skriva sms kan du göra på frya olika sätt och det går ruskigt fort.
Har ju testat en iPhone litegrann men den här ta priset i allt!
Perfekt med ett inbyggt trådlöst nätverk. :)

Har än så länge inget dåligt att berätta om den.
Och det hoppas jag inte jag kommer ha heller :)

Så får er som letar efter en ny mobil.
Jag rekommenderar varmt en Nokia 5800 XpressMusic.
Vill ni får en bra deal har jag även min "gamla" mobil till försäljning.
En Sony Ericsson C902 som endast är ett halvår gammal.
Tänkte lägga ut den på blocket men är någon av er intresserade?

Ni får:
Sony Ericsson C902 komplett i kartong med garantikvitto (1 och ett halvt år kvar)
Billaddare
Headset HPM-82 (stereolurar med fjärr)
Sandisk 4GB M2 minneskort
Minneskortsläsare
Bluetooth-handsfree

Allt detta till ett rimligt pris.
Hör av er om ni är intresserade :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vilken snygg mobil!! tänk om man hade råd med en sån skönhet ;>

2009-03-01 @ 21:10:17
URL: http://chicflia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0