Mitt knä!!

Igår kväll runt en halv elva får grabbarna hemma för sig att vi ska träna.
Så ner till Nicklas Thai Boxnings sal var det.

Vi lirade lite fotboll till uppvärmning.
Sedan skulle vi lära oss boxas och kickas. Jag sprrade med Nicklas lite.
Det gick bra men inget för mig skulle jag tro :/

Nicklas och Johan tyckte tydligen att det var kul att driva med mig.
Släng mig ner i mattan och göra benkrok och grejjer. *suck*
Någonstans på vägen lyckades jag göra ill knät... igen.
Väldigt ömt nu och jag hoppas verkligen att jag itne vridit det igen.

Trodde det skulle gå över snabbt, tänkta att det bara skulle bli ett blåmärke.
Men när jag gick ner till bussen förut gjorde det väldigt ont och det har inte slutat ömma.
Jag får se till kvällen om det blir bättre annars får jag söka upp nån läkare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0