Jag är utmanad!!!

Jag har blivit utmanad av Linus och reglerna är enkla:

1.länka till den som utmanat dig
2. berätta 8 sanningar om dig själv
3. Utmana 8 personer (kommer stå längst ner i inlägget)
4. Skriv till de personerna du har utmanat så de vet om det.

JAG:
1. tål inte Curry
2. posar alltid för kameran (omedvetet kanske??)
3. älskar Micke över allt!
4. har blivit shoppingberoende
5. klarar inte av stökiga hem
6. är extremt mörkrädd
7. kan inte laga mat
8. har världens största godistarm


Kommer utmana 8 utav dom personerna vars bloggar jag läser.
Dom 8 personeran jag utmanar är:
Jessy, RedTail, MissPurple, Victoria, Saandrup, Wamid, Dress Like a Princess och Joao

Kommentarer
Postat av: Sandra

sv: så roligt :D

2009-02-13 @ 15:16:45
URL: http://saandrup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0