Apple VS Nokia

Går du kanske i köpatankar?
Kanske behöver en ny mobil och hört så mycket om Apples Iphone?



Jag är inget Apple fan så detta är iofs ett rätt vinklat inlägg.
Men jag kan rada upp en del anledningar till varför jag ratar Apple:

1.  Allt måste användas via Itunes vilket gör det komplicerade när man ska "få" musik från kompisars datorer.
2.  Apples produkter hänger sig i stort sett första gången redan efter några veckors använding.
3.  Reperationstiden är onödigt lång för en Apple produkt.
4.  För att laga något, som inte går på garantin, kostar lika mycket som halva din Apple produkt.
5.  Lämnar endast ett års garanti, och det är oftast efter ett år dom lägger av. Dålig mjukvara kanske?
6.  Du kan varken spela in film eller mms:a med en Iphone!! Vad är det då?? Hej 80-talet...
7.  Jag har mött många kunder under min tid som butiksäljare som svär över Apple.
8. Det dom har är att dom är snygga och Apple är ett grymt stort märke..

Så istället för att sukta efter en Iphone som inte ens hälften är nöjda med så väntar jag på en motsvarighet från Nokia. En Nokia 5800. Har skrivit i ett tidigare inlägg att jag själv väntar på denna telefon.

Är ni mer nyfikna på varför jag valt just denna modell kan ni kika in här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0