Uppdatering!

Det händer mycket i mitt liv just nu. Vilket är skönt! Like it!

Att jag har blivit befodrad på jobbet är väl den största nyheten!
Leker nu tillförordnad butikschef september ut, sedan får jag se vad som händer.
Fördelen är att man för ju även butikschefslönen - vilket inte var dålig!!! =)

Träningen går mindre bra, hinner inte spela fotboll alls numera pga arbetstiderna.
Sedan har jag nog mer eller mindre tröttnat på det, känns inte lika roligt längre tyvärr =(
Hela laget har blivit så ungt och alla som jag spelat med innan har ju slutat.
Har ju dock ett kort på sportlife, så jag ska försöka ta mig ner dit lite oftare ist.

Just nu har vi en inneboende i lägenheten, Emielle är hemma från Norge och försöker ta sitt körkort.
Trevligt att ha henne hemma tycker jag, som en frisk fläkt som sover på soffan =)
TYvärr åkte hon hem idag  =(  Men som tur är kommer hon tillbaka redan om en vecka!!!

Som alla andra har man haft semester. PÅ den har jag gjort så lite som möjligt, bara slappat.
Varit nån gång nere i Halmstad men mest ute i sommarstugan på Havsten!
Hur underbart som helst, tyst och gott. Badat har jag dock gjort väldigt lite, varit för kallt. =( hehe.

Orkar itne skriva allt som har hänt under sommaren, hade blivit ett jävla långt inlägg =P

Men nu ska jag försöka att uppdatera lite oftare ;)

Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0