Shopaholic =)

När lönen kommer är det ju alltid lika svårt att hålla i pengarna.
Är det bara jag som har problem med det??? =/

Senast idag köpte jag mig en (fejk!)skinnjacka för endast 374kr på Cubus.
Igår ett par ljusa slitna jeans, tubtop, solglasögon, korta leggings och sockar för 550:-
Har även fått köpt nya ansiktsprodukter. Givetvis från Make-Up Store =)

Köpte rengöringskräm i skumform och en ansiktstoner.
Som tur var hade dom 20% i helgen så det blev inte sååå dyrt.
Men vill man vara fin får man lyda pin =)

   

Helt underbara produkter båda två.
Förhoppningsvis kommer jag få bukt på min hy efter att ha använt tvål och vatten allt för länge =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0