Nackspärr..

ja, igen.Ännu en gång vaknar jag upp med nackspärr.
Jösses, när ska den förvsinna? SÅ jag tog ledigt idag.
Först vid två kunden jag ta mig till duschen och sedan för en promenad.
Nu när jag kom hem för en timme sen så kunde jag inte undgå att städa.
Så nu efter att jag städat och tvättat så vart jag tvungen att vila lite.
Fick ont i nacken så nu sitter jag i soffan men laptopen.
Ser på desperate housewives och chattar med folk  =)

Har fått reda på att jag blivit av med lägenheten.
Så nästa månad flyttar nån annan in och jag slipper betala dubbla hyror!
Skönt. Tror faktiskt att jag ska slösa lite kläder på mig då =)

Nu ska jag fortsätta medmin serie här och vilan!

Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0