Svartsjuka

Svartsjuka kan förstöra så mycket men ändå är den värdefull att ha. Blir någon svartsjuk är det ett bevis på att denne bryr sig. Men det är när det blir för mycket allt skiter sig.

Jag trodde aldrig att jag skulle vara svartsjuk. Visst blir man lite sotis ibland eller bara rent nyfiken på saker och ting. Men nu när man skaffat sig pojkvän, som man förhoppningsvis ska älska och hålla kär ett tag, så växer denna svatsjuka upp inom en. Jag hatar det, jag vet ju att det kan förstöra.

Ibland så försöker jag helt enkelt inte bry mig om vad han gör eller vem han messar med.
Men det är svårt. Riktigt svårt.

Ja vad ska man göra med denna sjukan?
Nästan bäst att bara låta den vara.
Förhoppningsvis förstör den inte detta.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Idag är jag för övrigt ledig. Har inte fått mycket gjort än så länge.
Har städat lägenheten här lite med Erika.
Hon har även tagit med sig lite mer grejjer från hennes mammas lägenhet hit.
Pyntat lite. Än så länge ser det bra ut =)
Vaddå att jag har svårt med att folk ändrar på mina saker??? *haha*

Ska träffa Micke lite senare =) Inte heller helt ovanligt.
Jag är sugen på att gå ut och gå, men ingen vill gå med mig.
Erika har fullt upp, nu är hon och solar, sedan ska hon träffa sin kille.
Fast och andra sidan är det rätt gott att bara sitta hemma själv.
Har inte blivit så mycket ensamtid nu det senaste.

Nej nu får jag väl laga lite mat eller nått??

Så Tills Dess
Ha Det Bäst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0