Nya kläder

Så nu har man shoppat lite. Jippi! Har köpt mig ett par nya byxor, fick för endast 200:- när dom egentligen kostar 600!! Sedan var jag nyss på Cubus här brevid mig och inhandla ett par "höst"shorts för 99:- Dom är grårutiga och perfekt över svarta leggings och en grå kofta till. Gott när man hittar fyndpriser, blir roligare shopping när man kommer undan billigare än man trott.

Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer. Jag föreslog att vi skulle ut och äta, jag och Micke. Men vi får se vad som blir av. Känner mig enormt trött och sliten så antagligen blir det lugnt hemma. Mys i soffan med film och godis. Om inte Micke lyckas pigga upp mig och dra ut mig på galej =)

Erika snackade om att dra till Harrys. Hon skulle nämligen dit med Mattias men vi får se som sagt. Efter jobbet blir det i alla fall att inhandla lite mat för mig och Erika. Har nada hemma så. Men kanske skjuter upp det till imorgon om det blir tajt med utgång och grejjer när vi båda slutar sju här i Trollhättan.

Pratade nyligen med Världens Bästa Mia också. Var såå längesedan vi hördes av så det var gott att höra hennes röst igen. Hon börjar mer och mer låta som en norrman, gillar det inte! *haha* Måste se till att planera en resa upp till henne och Jocke snart. Nu när deras hus är på g och Mia fått nytt jobb med mera. Kan nog få med mig Micke också då han har massa kompisar i Oslo.

Nej nu längtar jag bara hem. Vill hem och krama på Micke och mysa ner mig i soffan.
Så jag ska jobba lite så går tiden förhoppningsvis lite fortare. =)

Så Tills Dess!
Ha Det Bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0