I väntan på pizzan.

Hej alla! Sitter här framför datorn hemma hos Micke och väntar på att våran pizza ska bli klar och hoppa ur ugnen. Ser lite mörkt ut nu, kanske dags att höja värmen??

Inte så mycket som händer här på min blogg just nu. Det finns något mycket bättre som tar upp min tid. Jag jobbar ju i alla fall nu för tiden i Trollhättan och trivs jättebra där. Det är så himla gott folk som jobbar i butikerna runtom och det är tur det för något folk som handlar där är det väldigt ont om. Det är mest drag på helgerna. Då är det knappt så man hinner med att ta en lunch på 15 minuter. Det värsta om allt, om man nu ska säga att det är illa, är att Burger King som låg i huset har gått i konkurs. Nu måste man ju springa tio minuter bort till McDonalds för att köpa en lite hamburgare om man blir hungrig. Fast iofs blir det att man överväger att inte äta snabbmat om man måste springa ut, speciellt om det regnar. Och det är ju bra.

Annars förutom att jobba så är jag mycket med Micke hemma hos honom. Det som är mest förvånadsvärt att vi har umgåtts så mycket det senaste och ingen av oss har tröttnat. Väldigt ovanligt för att vara mig, då jag oftast brukar tröttna snabbt.  Här om veckan så spenderade vi till exempel nästan 48 timmar tillsammans, i stort sett utan sömn, utan att tröttna. Och mestadels satt vi i min lilal bil. Vi gjorde nämligen en liten oplanerad spontan roadtrip till puttgarden i Tyskland för att inhandla sprit. Mer om den tripen kommer en annan dag då jag även hoppas på att kunna lägga upp lite bilder..

Nej nu ligger Micke i soffan och väntar på mig. Bäst att gå dit inann han bli putt   =P

Så detta får blir ett sånt här tråkigt inlägg utan bilder igen. Kommer lite bilder snart hoppas jag.

Så Tills Dess
Ha Det Bäst!!!

Kommentarer
Postat av: Marie

så trevligt! Vi får ses snart. om du har tid med mig. varit väldigt tyst det senaste ;)

2008-09-11 @ 13:21:07
URL: http://misspurple.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0